Wij hopen natuurlijk dat u na ontvangt van uw bestelling blij en tevreden bent! Het kan echter gebeuren dat u toch een retour wilt doen. Hier kunt u alle informatie vinden over je rechten en plichten m.b.t. retourneren.

U heeft het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en retour te melden (m.u.v. custom made producten en producten die op onze markten worden gekocht, dit kunt u niet retourneren). U krijgt dan alleen het volledige orderbedrag gecrediteerd exclusief verzendkosten. Verzendkosten zijn altijd voor uw eigen rekening  en bedragen € 7,98. Ook eventueel gratis producten die u erbij heeft gekregen horen geretourneerd te worden (ook als u een gedeelte van de bestelling retourneert) . Indien je gebruik maakt van je herroeping recht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking na het melden van retour binnen 14 dagen aan Ganesha geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@ganesha-tassen.nl wij sturen u een bevestiging dat wij uw verzoek hebben ontvangen!

Ganesha accepteert uitsluitend retourneringen waarvoor de instructies zijn gevolgd. Retourneringen die niet binnen de gestelde tijd zijn ontvangen worden niet geaccepteerd.


Hoe meldt u een retour
Meld uw retour door ons te mailen info@ganesha-tassen.nl. Wij sturen je via onze pakketdienst My Parcel een e-mail met een beveiligde link voor een retourlabel die u zelf kunt printen en betalen via Ideal. Heb je geen mogelijkheid om een retourlabel te printen dan kunt je ook zelf het pakket opsturen naar ons retouradres. Let op wij adviseren in dit geval om het pakket aangetekend retour te zenden, zodat er getekend kan worden voor ontvangst van het retour! 

Wij streven ernaar om een retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken. Na deze verwerking ontvangt je van ons een bericht. Wij streven ernaar om een terugbetaling direct na deze verwerking te voldoen. In ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Verzendkosten en aansprakelijkheid voor retourzendingen per pakketdienst zijn voor de rekening van de klant. Indien het artikel in goede staat is ontvangen storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening. 

Pakket verzendklaar maken
Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket. Zorg ervoor dat er in de doos een briefje zit waar je naam of ordernummer op staat.

Klachten en defecten
Is er een probleem of defect met een artikel dan kunt je deze niet als normale retour aanmelden. Je dient eventuele defecten binnen 24 uur na ontvangst bij ons te melden per e-mail info@ganesha-tassen.nl wij zullen dan in overleg een passende oplossing zoeken. Lees meer hierover op over onze garantie en klachten pagina! 

Extra informatie m.b.t. het retourneren van goederen

  • Bestelling in z'n geheel retour sturen; Hiermee wordt de koopovereenkomst ontbonden en voldoe je niet meer aan de eisen van gratis verzending. De kosten voor het verzenden zijn dan voor de koper. Dit betekent dat de door ons gemaakte verzendkosten in rekening gebracht zullen worden/ afgetrokken worden van het te storneren bedrag.
  • Deelretournering; Bij het retour sturen van een gedeelte van de bestelling, volgt er een herberekening van de order. Indien de order lager uitkomt dan het bedrag voor gratis verzending, zal de gratis verzending komen te vervallen en zullen de verzendkosten in rekening gebracht worden/ afgetrokken worden van het te storneren bedrag.

 

 

 

 

 

© 2016 - 2024 Ganesha - Koeienhuid & Lederen tassen, telefoonhoesjes en accessoires | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel